WYDANIE NIEUWIERZYTELNIONEJ KOPII
WYDANIE NIEUWIERZYTELNIONEJ KOPII DEKLARACJI O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI / INNEGO DOKUMENTU
I. KOGO DOTYCZY
Podatnik opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Pełnomocnik podatnika.
II. JAKIE DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ
Wniosek o wydanie kserokopii deklaracji / innego dokumentu, który powinien zawierać:
– dane wnioskodawcy: imię i nazwisko/nazwę podatnika, adres zamieszkania/siedziby,
– numer NIP lub numer PESEL,
– datę sporządzenia wniosku,
– wskazanie adresata,
– określenie jakiego dokumentu dotyczy wniosek,
– określenie jakiego okresu dotyczy deklaracja lub daty dokumentu,
– określenie sposobu dostarczenia kopii,
– podpis wnioskodawcy,
– upoważnienie do odbioru jeśli kopia ma zostać wydana osobie niebędącej płatnikiem,
– w przypadku, kiedy o wydanie uwierzytelnionej kopii zwraca się pełnomocnik podatnika, należy złożyć pełnomocnictwo wraz z opłatą skarbową upoważniające do dokonania tej czynności.
III. TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Dowolny.
IV. TRYB SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- osobiście – w Dziale Zarządzania Systemem Gospodarki Odpadami w pokoju 304;
- za pośrednictwem poczty na adres:
MPWiK Sp. z o.o. w Lubinie
Ul. Rzeźnicza 1
59-300 Lubin
V. PODSTAWA PRAWNA
– Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1325
z późń. zm.)
- wniosek o wydanie kserokopii nieuwierzytelnionej
- upoważnienie do odbioru kopia uwierzytelniona i nieuwierzytelniona